SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

JWT wycofuje się z przetargu na globalny budżet reklamowy UPS

Należąca do holdingu WPP Group agencja JWT wycofała się z rywalizacji o globalny budżet reklamowy firmy kurierskiej UPS.

Oznacza to, że w przetargu pozostały agencje Ogilvy & Mather i Young & Rubicam (obie należą do WPP Group) oraz Euro RSCG (Havas).

Firma UPS w kwietniu rozpoczęła przegląd swojego wartego 200 milionów dolarów budżetu, obejmującego m.in. tradycyjną i cyfrową reklamę oraz planowanie i zakup mediów. Przetarg nadzoruje londyńska firma konsultacyjna AAR Group.

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: JWT wycofuje się z przetargu na globalny budżet reklamowy UPS

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl