K2 będzie promowała Żubrówkę w social media

Agencja K2 wygrała przetarg na obsługę alkoholowych marek Żubrówka Biała, Żubrówka Czarna i Żubrówka Bison Grass produkowanych przez CEDC International. Zajmie się ich działaniami w social mediach.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
K2 będzie promowała Żubrówkę w social media

Przetarg CEDC International wygrany przez agencję K2  dotyczył obsługi marek Żubrówka Biała, Żubrówka Czarna i Żubrówka Bison Grass w mediach społecznościowych do końca br. Producent nie podaje liczby i nazw pozostałych firm, które starały się o to zlecenie.

Agencja K2 będzie kontynuować rozpoczętą dla CEDC platformę „Piękny i Bestia”, wprowadzającą połączenie Żubrówki Bison Grass z cydrem oraz stworzy komunikację dla marek Żubrówka Biała (w tym nowych wariantów z nutami smakowymi mięty i jałowca) i Żubrówka Czarna.

Agencja K2 rozpoczęła obsługę marki Żubrówka w połowie 2016 roku. Jednym z pierwszych projektów w ramach współpracy była akcja pod hasłem „Połącz dwie natury”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?