SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

K2 Internet rozwija strukturę organizacyjną

Agencja K2 Internet zmieniła swoją strukturę organizacyjną tworząc nowe stanowiska kierownicze i zatrudniając specjalistów z zewnątrz

Agencja K2 Internet zmieniła swoją strukturę organizacyjną tworząc nowe stanowiska kierownicze i zatrudnia specjalistów z zewnątrz. Jest to kolejny krok w strategii budowy pozycji lidera na rynku marketingowych usług interaktywnych.

W ramach reorganizacji utworzono trzy nowe stanowiska: Dyrektora Kreatywnego, Dyrektora Marketingu i Business Development Managera. Dyrektorem Kreatywnym został Maciej Gandys, który odpowiada za całą kreację agencji oraz kieruje wewnętrznym studiem graficznym. Stanowisko Dyrektora Marketingu powierzono Grzegorzowi Kurowskiemu, z zadaniami polegającymi na promocji agencji oraz planowaniu strategicznym komunikacji dla klientów. Stanowisko Business Development Manager objął Tymoteusz Chmielewski, jako osoba odpowiedzialna za rozwój technologiczny agencji oraz wdrażanie nowych usług.

Maciej Gandys ma 35 lat i od 1993 roku związany jest z kreacją reklamową. Był Art Directorem w tak znanych agencjach jak Nos/BBDO, Bates i Tuba Urząd ds. Nagłaśniania, ma na swoim koncie również samodzielną pracę bezpośrednio na rzecz wielu znanych firm. W dotychczasowej karierze zdobył kilkanaście nagród na konkursach reklamowych, w tym trzy Kreatury.

Grzegorz Kurowski ma 32 lata, ukończył Wydział Zarządzania UW i przez ponad 6 lat zarządzał marketingiem firm Don Trading (soki Donald Duck), Schoeller (lody) i Kamis (przyprawy). Od 2000 roku jest związany z agencjami komunikacji marketingowej - początkowo jako Client Service Director w agencji reklamowej tj. partner, następnie jako Strategic Director w On Board PR.

Tymoteusz Chmielewski ma 29 lat, jest absolwentem Wydziału Zarządzania AE w Katowicach i od 6 lat zajmuje się realizacją projektów internetowych w dziedzinie technologii mobilnych dla największych polskich i zagranicznych firm. W latach 1997-02 był Dyrektorem Zarządzającym w Internet Contact, a w latach 2002-03 - Dyrektorem ds. Nowych Technologii w NCF Group.

Janusz Żebrowski, wiceprezes Zarządu K2 Internet S.A., tak komentuje te zmiany:

"To z pewnością nie są zwykłe zmiany kadrowe. Zatrudniając Maćka, Grzegorza i Tymoteusza chcemy wzmocnić nasz know-how w trzech dziedzinach będących filarami naszej przewagi konkurencyjnej: kreacji, strategii i technologii. Jednocześnie dążymy do tego, aby nasza już ponad 50-osobowa organizacja była jeszcze bardziej wiarygodnym i sprawnym partnerem biznesowym dla Klientów". Żebrowski zapowiada, że najbliższe tygodnie przyniosą dalsze zmiany rozwojowe - tym razem w sposobie działania K2 Internet.

K2 Internet S.A. jest wiodącą agencją e-marketingową w Polsce, specjalizuje się w rozwijaniu i wdrażaniu strategii komunikacji marketingowej opartych na internecie i multimediach. Dotychczas K2 zrealizowało projekty dla ponad 100 klientów, w tym: BPH-PBK, Ikea, Nokia, Philips i Volvo. Jest laureatem 8 nagród na konkursach reklamy oraz członkiem wielu stowarzyszeń branżowych. Firma istnieje od 1997 roku, jej akcjonariuszem jest niemiecki fundusz bmp AG. Więcej informacji na stronie www.k2.pl.

Dołącz do dyskusji: K2 Internet rozwija strukturę organizacyjną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl