SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

K2: wzrost przychodów o 60% w II półroczu

W pierwszej połowie 2005 roku, K2 uzyskała przychody ze sprzedaży w wysokości 3,85 mln zł.

Oznacza wzrost w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku o ponad 60%. Z kolei wynik finansowy EBITDA wyniósł 457 tys. zł. przekraczając o ponad 38% rezultat pierwszego półrocza 2004.

Jak podaje spólka w pierwszej połowie br. K2 kontynuowała współpracę ze wszystkimi dotychczasowymi kluczowymi klientami, zaś w przypadku niektórych znacznie rozszerzyła zakres obsługi, realizując np.  4 nowe serwisy internetowe dla Coca-Cola oraz projekt dla Nokia - www.moBlog.pl - będący pierwszym w Polsce i jednym
z pierwszych w świecie serwisów mobilnych blogów.

W pierwszym półroczu b.r., zrealizowano projekty i usługi internetowe dla takich marek jak Bankier.pl, EDEN, Link4, SANITEC Koło, Softbank, PZU Życie. Wykonano także oparty na platformie SharePoint Server portal korporacyjny dla koncernu farmaceutycznego US Pharmacia oraz szereg prezentacji multimedialnych m.in. dla Banku Millennium oraz firmy Dialog.

- Z dużym zainteresowaniem ze strony Klientów spotkała się oferta usług public relations on-line - K2 zrealizowała już projekty ePR dla: Nokia, Ikea oraz marki Eden - informuje K2.

 W maju br. K2 utworzyła interaktywny dom mediowy ACR S.A. specjalizujący się w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych w Internecie.

K2 Internet SA działa na rynku od 1997 roku. Zatrudnia ok. 60 osób.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: K2: wzrost przychodów o 60% w II półroczu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl