Stabilna widownia „Kabaretu na żywo”, Polsat wiceliderem

Wiosenne odcinki programu „Kabaret na żywo” ogląda średnio 1,80 mln widzów, o 20 tys. osób więcej niż przed rokiem. Polsat w czasie emisji cyklu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 36,53 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
Stabilna widownia „Kabaretu na żywo”, Polsat wiceliderem
Fot. Polsat

Wiosną Polsat pokazywał dziewiąty sezon „Kabaretu na żywo”, po raz drugi cykl oglądać można było pod marką „Kabaret na żywo. Klinika skeczów męczących”. Średnia widownia audycji w okresie od 7 marca do 16 maja br. (w niedziele o 20.00) wyniosła 1,80 mln osób, co przełożyło się na 12,20 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 11,97 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,86 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził trzeci odcinek. Oglądało go 2,04 mln osób.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nasz-nowy-dom-ogladalnosc-16-sezon-kiedy-nowe-odcinki,7170186129557633a ##

Polsat w paśmie nadawania programu „Kabaret na żywo. Klinika skeczów męczących 2” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem była TVP1 z udziałem na poziomie 15,64 proc., nadająca w tym czasie gł. serial „Stulecie Winnych” i „To był rok!”. Trzeci był TVN (7,77 proc.; gł. „MasterChef Junior”), a czwarta - TVP2 (4,21 proc.; „Postaw na milion” oraz filmy).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Polsat był stacją drugiego wyboru.

grafika

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji kabaretowego cyklu wyniosły 36,53 mln zł. Rok temu program na reklamach zarobił 23,33 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-przyjaciolek-17-sezon-serialu-sledzilo-1-23-mln-widzow,7170186119997569a ##

„Kabaret na żywo” to cotygodniowy show kabaretowy, w którym prezentowane są premierowe oraz znane już skecze i piosenki na wybrany temat.

W wiosennych odcinkach oprócz prowadzących - Kabaretu Skeczów Męczących, na scenie występowali Monika Dryl, Adrianna Borek i Kabaret K2. Do ekipy dołączył na stałe Kabaret Moralnego Niepokoju, który stworzył tzw. „cotygodniowy sztab kryzysowy”, według pomysłu Roberta Górskiego.

Za oprawę muzyczną każdego odcinka odpowiadał zespół Enej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style