SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Kabaretowe „Tylko dla dorosłych” w TVP2 ogląda 1,1 mln osób

Nadawany w piątki na żywo nowy program kabaretowy TVP2 „Dzięki Bogu już weekend” śledzi średnio 2,1 mln widzów, zaś emitowane tuż po nim „Tylko dla dorosłych” ogląda o milion widzów mniej. Oba programy dają stacji pozycję lidera rynku telewizyjnego.

Article

Cykl „Dzięki Bogu już weekend” emitowany jest w piątki o 21.45 począwszy od 1 marca br. Po trzech wydaniach tego widowiska, jego średnia oglądalność wynosi 2,12 mln osób przy udziale na poziomie 16,75 proc. w grupie 4+ i 16,85 proc. w grupie 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Kabaretowy program zapewnia stacji pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów. Dwójka wyprzedza TVN, który nadaje w tym czasie filmy, a jego udział wynosi 14,69 proc., a także TVP1 (filmy, 11,07 proc.) i Polsat (również filmy, 9,68 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej TVP2 zajmuje drugie miejsce za TVN.

Widownia „Dzięki Bogu już weekend” na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl Wszyscy 4+ 16-49
Stacja AMR SHR % SHR %
TVP2 – Dzięki Bogu… 2 122 577 16,75% 16,85%
TVN 1 860 998 14,69% 21,01%
TVP1 1 403 214 11,07% 10,54%
Polsat 1 226 089 9,68% 11,95%

W „Dzięki Bogu już weekend” występują popularne kabarety, które proponują premierowe skecze, monologi i piosenki oraz komentują wydarzenia mijającego tygodnia.  Tuż po tym programie, ok. 23.05, z tego samego studia nadawany jest cykl „Tylko dla dorosłych”. Prezentowane w nim są bardziej frywolne żarty. Jego trzy pierwsze odcinki śledziło 1,08 mln osób, a udział TVP2 w czasie jego emisji wyniósł 11,67 proc. i 11,54 proc.

To właśnie w drugim wydaniu „Tylko dla dorosłych” kabaret Limo żartował z papieża i „staruszek-terrorystek”. Po tym odcinku skargę na program do KRRiT złożyło Prawo i Sprawiedliwość (więcej na ten temat). A z danych telemetrycznych wynika, że obejrzało go 950 tys. widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 10,67 proc. i 11,70 proc.


Kabaret Limo / fot. I.Sobieszczuk/TVP

W paśmie nadawania „Tylko dla dorosłych” TVP2 także jest liderem rynku przed TVN (11,26 proc.), Polsatem (10,77 proc.) i TVP1 (8,05 proc.), a wszystkie te stacje emitują w tym czasie filmy. Natomiast w grupie komercyjnej TVP2 jest trzecia za TVN i Polsatem.

Oglądalność „Tylko dla dorosłych” na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl Wszyscy 4+ 16-49
Stacja AMR SHR % SHR %
TVP2 – Tylko dla... 1 078 153 11,67% 11,54%
TVN 1 040 356 11,26% 14,78%
Polsat 995 647 10,77% 13,09%
TVP1 744 227 8,05% 7,91%
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kabaretowe „Tylko dla dorosłych” w TVP2 ogląda 1,1 mln osób

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pan Kapuściński, dyr. TVP2
Z kulturą i kabaretem to coś nie ma nic wspólnego. Raczej z rozwijaniem onucy, wg Maćka Zembatego.
15 3
odpowiedź
User
wysoka kultura w Dwójce
Onuco, moja onuco rozwijaj się!
10 0
odpowiedź
User
Ola
TVP zaprojektowała logo programu już w latach 90.?
10 1
odpowiedź
User
Ania B.
Zostawcie Limo w spokoju, jak się komuś nie podobało "Tylko dla dorosłych" to wcale nie musi tego oglądać!!!!! Brawo dla p. Gizy!!! Poza tym to jest kabaret i im właśnie wolno przygotować taki skecz jaki chcą, bez żadnych konsekwencji!!!!! Od dawien dawna satyrycy szydzili ze wszystkiego i nikt się na nich nie obrażał!!!! Czekam na następne występy Kabaretu LIMO !!!!!!
9 6
odpowiedź
User
radek
Jak się Limo pośmieje z judaizmu lub islamu,to rozumiem że wyborcza i salon również będą ich bronić?
9 2
odpowiedź
User
Tragedia Video-Polska (TVP)
Ten programy to dno i wodorosty.
Ani śmieszne. To jest qpie.
7 6
odpowiedź
User
Dany
Rozrywka adresowana dla gimbusów. Kto normalny śmieje się z tak nieśmiesznych żartów?
6 6
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry