SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kalendarz fotoreporterów na 2014 rok z „Gazetą Wyborczą”

W poniedziałek 30 grudnia br. razem z „Gazetą Wyborczą” (Agora) ukaże się kalendarz na 2014 rok zawierający wybrane zdjęcia fotoreporterów dziennika. Dodany zostanie do całego nakładu „GW”.

Ukazanie się „Gazety Wyborczej” z kalendarzem wspiera akcja reklamowa w stacjach telewizyjnych i dzienniku „Metro”, a także autopromocja. Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, a za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starlink.

Zdjęcia wykonane m.in. przez fotoreporterów „Gazety Wyborczej” można oglądać też na stronie internetowej wyborcza.pl/duzykadr.

Z danych ZKDP wynika, że w październiku br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 184 019 egz. (zobacz szczegółowe dane).

 

Dołącz do dyskusji: Kalendarz fotoreporterów na 2014 rok z „Gazetą Wyborczą”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gimnazjalista
"Zdjęcia wykonane m.in. przez fotoreporterów „Gazety Wyborczej” można oglądać". Oglądnąć? Ha ha ha! Po jakiemu to?
odpowiedź
User
gimnazjalista
Oj, sorry, źle przeczytałem.
odpowiedź