SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kalina Janicka po 18 latach zarządzania Clear Channel Poland odchodzi z firmy

Z firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland odchodzi prezes i dyrektor zarządzająca Kalina Janicka. Pełniła te funkcje przez 18 lat.

Kalina JanickaArticle

W komunikacie przekazanym portalowi Wirtualnemedia.pl przez Clear Channel Poland nie podano powodów odejścia Kaliny Janickiej ani jej planów zawodowych.

Janicka pełniła w Clear Channel Poland funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego. Zaznaczono, że do czasu powołania nowego szefa firmy, zarządzanie nią tymczasowo przejął Timo Tammi, CEO Clear Channel w Finlandii i regionie Europy Środkowej.

Kalina Janicka była szefową Clear Channel Poland przez 18 lat. - Pragnę podziękować Kalinie za jej wieloletnią pracę i zaangażowanie. Pozostawia nasz polski oddział na silnej pozycji w kolejnej fazie transformacji cyfrowej - podkreślił William Eccleshare, CEO i prezes Clear Channel International.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Janicka to kolejny menedżer z wieloletnim stażem odchodzący z Clear Channel Poland. W połowie br. z firmą po 18 latach pracy rozstał się wicedyrektor sprzedaży Piotr Luberadzki. Natomiast w lipcu dyrektorem ds. produktu i rozwoju biznesu w Clear Channel Poland został Marcin Krzemiński.

W ub.r. Clear Channel Poland zanotował wzrost przychodów o 5,9 proc. do 56,55 mln zł oraz wyniku netto z 1,4 mln zł straty do 2,28 mln zł zysku. Już 13 proc. wpływów firmy pochodziło z nośników cyfrowych.

Pod koniec ub.r. firma sprzedała posiadane udziały Instytutu Badań Outdooru jego pozostałym dwóm właścicielom, a w zeszłym tygodniu poinformowała, że zaczęła z IBO współpracę na zasadach komercyjnych.

Dołącz do dyskusji: Kalina Janicka po 18 latach zarządzania Clear Channel Poland odchodzi z firmy

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
echc
Clear channel- kojarzę tą firmę. Jako Zwykły człowiek nie związany z branżą reklamową mogę jedynie napisać że moje skojarzenie nie jest piękne- to ci co razem ze Stroerem i innymi temu podobnymi firmami zaśmiecają polskie miasta wielkimi bezużytecznymi banerami reklamowymi. A głupi klienci to kupują i zamawiają w XXI wieku banery reklamowe myśląc że to przysporzy im klientów. Nie sądzę, ale reklamiarze będą wciskać kit jakoby stawianie gąszczy obrzydliwych ścian miało jakikolwiek sens
odpowiedź
User
Wojciech
Wielkie koncerny głupimi klientami CCP ? Serio ? Nie ośmieszaj się.
odpowiedź
User
Wojciech
Poza tym CCP ma najmniej dużych nośników z wszystkich graczy na polskim rynku, co odrabia liczbą nośników clt we wiatach na przystankach.
odpowiedź