Kamis reklamuje swoje musztardy w internecie

Ruszyła nowa kampania digital marki Kamis, której bohaterami są dwie musztardy: łagodna i słodko-kremowa Musztarda Delikatesowa oraz delikatnie ostra Musztarda Sarepska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kamis reklamuje swoje musztardy w internecie

Nowa kampania digital „Odkryj bogactwo smaku”, w której to reklamowane są musztardy Kamis, potrwa do 30 listopada.

Komunikacja obejmie przede wszystkim kanały w social mediach: Facebook, Instagram, a także TikTok. Zobaczymy również reklamę display’ową. W działania marki zostaną zaangażowani dodatkowo znani i lubiani influencerzy, a efekty współpracy będzie można oglądać do połowy grudnia.

- Wszystkich tych, którzy poszukują nowych smakowych doznań i inspiracji swoją najnowszą kampanią chcemy zachęcić do wypróbowania oryginalnych przepisów z użyciem znanych musztard. W ten sposób zachęcamy do odkrywania pysznych i nieoczywistych połączeń smakowych. Jesteśmy przekonani, że nasze produkty naprawdę mogą stać się bodźcem do tworzenia niebanalnych potraw – mówi Urszula Jasińska, senior brand manager w McCormick & Company.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski