SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Jak to się stało, że wszyscy zachorowali?” w kampanii Fervex i Fervex Junior (wideo)

16 października ruszyła kampania leków na przeziębienie Fervex i Fervex Junior (A&D Pharma Poland). Adaptację spotu „Podaj dalej” przygotowała agencja Schulz brand friendly, a zakup mediów powierzono domowi mediowemu Infinity Media.

Article

30-sekundowy spot opowiada historię rodziny, w której przeziębienie przenosi się na kolejne osoby. Reklama promuje preparaty na przeziębienie Fervex oraz Fervex Junior, który po tymczasowym okresie nieobecności, wrócił na rynek. Od teraz dostępny jest w nowym smaku i nie zawiera cukru.

Spot emitowany jest w stacjach TVN, Polsat i TVP oraz w IDM net. Oprócz niego, na potrzeby promocji zostały przygotowane 8 sekundowe billboardy sponsorskie, które prezentują powracający na rynek Fervex Junior dla dzieci powyżej 6 roku życia. Równolegle z kampanią telewizyjną prowadzone będą działania w internecie.

 

Agencja Schulz brand friendy jest odpowiedzialna za przygotowanie spotu telewizyjnego, billboardu sponsorskiego oraz opracowanie nowych key visuali. Za zakup mediów odpowiada Infinity Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Jak to się stało, że wszyscy zachorowali?” w kampanii Fervex i Fervex Junior (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl