Kampania Franco Feruzzi

Producent marki Franco Feruzzi przygotował sesję zdjęciową promującą nową kolekcję odzieży męskiej na sezon jesień-zima 2004/2005

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Twarzą marki został po raz drugi Paweł Deląg.

Autorem scenariusza i projektu storyboardów jest Aneta Popiel-Machnicka z Pigment Production. W kampanii, która potrwa cały październik wykorzystano outdoor (billboardy, reklamy w autobusach oraz w salonach sprzedaży). Elementem wspierającym kampanię będzie katalog Franko Feruzii oraz plansze modułowe, które pojawią się w sklepach. Obsługę public relations dla marki zapewnia agencja Promedia Jerzy Osika. (brief)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu