SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania Franco Feruzzi

Producent marki Franco Feruzzi przygotował sesję zdjęciową promującą nową kolekcję odzieży męskiej na sezon jesień-zima 2004/2005

Twarzą marki został po raz drugi Paweł Deląg.

Autorem scenariusza i projektu storyboardów jest Aneta Popiel-Machnicka z Pigment Production. W kampanii, która potrwa cały październik wykorzystano outdoor (billboardy, reklamy w autobusach oraz w salonach sprzedaży). Elementem wspierającym kampanię będzie katalog Franko Feruzii oraz plansze modułowe, które pojawią się w sklepach. Obsługę public relations dla marki zapewnia agencja Promedia Jerzy Osika. (brief)

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania Franco Feruzzi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl