Kampania informacyjna Europejskiego Centrum Konsumenckiego

Europejskie Centrum Konsumenckie rozpoczyna kampanię promocyjną w kawiarenkach internetowych.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Akcja zostanie przeprowadzona dzięki współpracy i bezpłatnemu udostępnieniu powierzchni reklamowych przez firmę ARBOmedia.

Celem działań promocyjnych jest poinformowanie konsumentów o istnieniu Europejskiego Centrum Konsumenckiego oraz przybliżenie działalności Centrum.

Na wszystkich komputerach, w kawiarenkach internetowych współpracujących z ARBOmedia, będzie pojawiała się strona internetowa ECK. Ponadto w kafejkach zostaną powieszone plakaty Centrum i będą rozdawane ulotki informujące o prawach konsumenta w Unii Europejskiej.

Kampania skierowana jest do młodych konsumentów w wieku 15 – 35 lat mieszkających w miastach powyżej 50 tys. Mieszkańców. Akcja zostanie przeprowadzona w okresie od 18 do 30 kwietnia 2006 i obejmować będzie 61 kawiarenek internetowych na terenie Polski.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu