Potrzebna agencja do rocznej kampanii "Ja Cię SERniczę"

Polska Izba Mleka zaprasza agencje do składania ofert na kompleksową realizację projektu pod hasłem "Ja Cię SERniczę", który potrwa rok - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. Jego budżet wynosi 1,07 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Wybrana agencja zajmie się m.in. realizacją działań reklamowych, które mają obejmować realizację akcji promującej ser w postaci słodkiej w formie sernika w internecie, social mediach, telewizji i w radiu. Będzie też prowadzić profil akcji na Facebooku, zorganizuje dedykowany event i inne wydarzenia promocyjne.

Zajmie się także szeroko pojętymi działaniami public relations (kontakty z mediami, prowadzenie biura prasowego) oraz przeprowadzi kilka akcji samplingowych.

Oferty mogą składać agencje, które wykażą należyte wykonanie minimum 3 kampanii informacyjno-edukacyjnych o łącznej wartości minimum 1 mln zł brutto.

Zaplanowane przez Polską Izbę Mleka działania promujące ser mają być prowadzone od 1 lipca br. do 30 czerwca 2022 roku. Ich budżet nie może przekroczyć kwoty 1,07 mln zł.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 29 czerwca br.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały