SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania Platformy

Platforma Obywatelska rozpoczęła kampanię, która ma zmienić jej wizerunek.

W trakcie akcji pod tytułem "błękitny tydzień" rozdawany jest biuletyn reklamowy POgłos, a także trwają prace nad aktualizacją i odświeżeniem stron internetowych partii. Jak pisze Dziennik: "Partia jednocześnie od kilku tygodni poszukuje specjalistów public relations. Na razie korzysta z ekspertów krajowych, ale szuka też specjalistów w USA".

Jak deklaruje Ewa Kopacz z PO "Chcemy pokazać, że liberałowie to nic strasznego, a nasz wizerunek kreowany przez PiS jest skrajnie nieuczciwy". W Dzienniku podjęte przez partię kroki ocenia Eryk Mistewicz, specjalista ds. wizerunku, "Platforma musi teraz ostro zaznaczyć swoją obecność, by nie dopuścić do powstania wrażenia, że na scenie politycznej liczą się tylko prawicowy PiS oraz zgrupowany przy Kwaśniewskim LiD".

Źródło: Dziennik, Platforma w natarciu, Radosław Gruca, 02.07.07, s.7 - Proto.pl

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania Platformy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl