SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania prezerwatyw

Agencja reklamowa Focus Advertising przygotowała kampanię prezerwatyw

W lipcu i sierpniu prowadzona będzie kampania  prezerwatyw firmy RFSU, którą przygotowała agencja reklamowa Focus Advertising, wspólnie ze szwedzką agencją King.

Kampania, która swym zasięgiem obejmie prasę i billboardy w całym kraju, jest skierowana do młodych mężczyzn w wieku 20-35 lat.
      
Media zakupił i planował dom Vizaem.    

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania prezerwatyw

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl