SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania promocyjna miesięcznika Rodzice

3 lutego rozpoczęła się kampania promująca marcowe wydanie miesięcznika "Rodzice". Stanowi kontynuację rozpoczętej w styczniu br. kampanii informującej o zmianach w magazynie. Jej hasło przewodnie brzmi: Rodzice. Pierwszy miesięcznik dla mamy i taty.

Kampania promocyjna miesięcznika Rodzice

Marcowy numer magazynu "Rodzice" zostanie wsparty kampanią reklamową, która obejmie telewizję (TVP, TVN, TVN7, Polsat, kanał dla dzieci Mini Mini), internet (portal kobieta.pl) oraz magazyny wydawane przez G+J Polska (m.in. Naj, Moje Gotowanie). Ponadto planowane są działania o charakterze wirusowym na portalu YouTube oraz na stronie klubrysia.pl. Na portalach umieszczona została specjalnie stworzona wirusowa wersja spotu reklamowego.

rodzice

Kreację do kampanii przygotował dział marketingu G+J Polska. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Starcom.

Jednocześnie miesięcznik "Rodzice", wspólnie ze stacją Mini Mini, rozpoczyna konkurs ''Twoje dziecko w telewizji''. Nagrodą dla dzieci biorących udział w konkursie jest występ w programie "Wierszyki dla Rodziców'', emitowanym przez kanał Mini Mini. Więcej informacji o konkursie: www.rodziceonline.pl

Od lutowego wydania, magazyn "Rodzice" ukazuje się w zmienionej szacie graficznej, zaś logo opatrzone jest nowym podtytułem "RODZICE małego dziecka."

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania promocyjna miesięcznika Rodzice

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl