SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania reklamowa Mercedesa

Agencja reklamowa Scholz and Friends przygotowała kampanię dla DaimlerChrysler Automotive Polska

W listopadzie i grudnia będzie trwała kampania produktowa Mercedes-Benz Vito i Mercedes-Benz Sprinter/ samochody dostawcze  przygotowana przez agencję reklamową Scholz and Friends dla firmy DaimlerChrysler Automotive Polska.

Celem marketingowym kampanii jest zwiększenie sprzedaży reklamowanych modeli samochodów a celem komunikacyjnym informacja o ofercie cenowej na te wybrane modele.

Opis strategii: Oferta kierowana do osób planujących zakup samochodu dostawczego w ciągu najbliższych miesięcy => przyspieszenie decyzji o zakupie.

Opis realizacji: Podkreślenie krótkiego czasu trwania oferty  => zachęta do szybkiego podjęcia decyzji.

Kampania swym zasięgiem obejmie prasę codzienną, tygodniki opiniotwórcze, prasę handlową i motoryzacyjną oraz radio.

Dom mediowy: Mediaage:cia

Dyrektorzy kreatywni: Jane Stoykov

Zespół kreatywny:
Copy: Piotr Cedzyfski,
Art: Andrzej Wyszomirski

Przedstawiciel Klienta: Barbara Kunach

Przedstawiciel Agencji: Agnieszka Chmielewska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Mercedesa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl