SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania reklamowa Ramy Olivio

TEQUILABTL GROUP dla Ramy Olivio

Do połowy października potrwają degustacje i animacje połączone z promocją sprzedaży Ramy Olivio - nowej margaryny z dodatkiem oliwy z oliwek. Akcję dla Unilever Polska S.A. przygotowała agencja TEQUILABTL GROUP.

Akcja prowadzona jest w sklepach sieciowych i lokalnych oraz halach C&C. Hostessy przy stoisku animacyjno - degustacyjnym "Olivio" częstują świeżym pieczywem z Ramą Olivio i zachęcają konsumentów do spróbowania nowej margaryny. Przy zakupie jednego opakowania nowego produktu Klient otrzymuje w prezencie bambusową podkładkę. Prezent można odebrać na specjalnym stoisku gratisowym umiejscowionym za linią kas. Na degustację zaprasza również promotor, który wręcza konsumentom oliwki-niespodzianki i przekazuje informacje o nowym produkcie. Z kolei w halach C&C, detaliści, którzy kupią przynajmniej 3 minioutery Rama otrzymują: zegar Rama Olivio lub zestaw produktów Rama.

Celem akcji jest wprowadzenie na rynek nowego produktu z rodziny Rama - Rama Olivio i zaprezentowanie konsumentom jej nowego smaku. Wzmocnienie pozycji marki na rynku oraz zbudowanie świadomości postrzegania margaryny, jako zdrowego i naturalnego produktu. Celem jest również zachęcenie do dokonania pierwszego zakupu oraz wzrost sprzedaży i udziałów rynkowych Ramy. Za projekt i realizację odpowiada TEQUILABTL GROUP..

Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Ramy Olivio

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl