SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Klient bez głowy kupuje auto w kampanii serwisu Otomoto

Ruszyła kampania wizerunkowa serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi Otomoto. Akcję pod hasłem "Kupuj z głową" przygotowała agencja Cut The Mustard.

Koncept reklamy (w wersji 15- i 30-sekundowej) oparto na humorystycznym, dosłownym rozumieniu hasła "Kupuj z głową". Bohater przybywa do salonu, chcąc z miejsca zakupić auto, bez sprawdzania jego parametrów i jazdy próbnej. W kolejnych ujęciach widać, że dosłownie nie posiada głowy, którą "przynosi" do salonu jego partnerka. Tak serwis zachęca do przemyślanych zakupów samochodów.

Spot do końca marca będzie można zobaczyć w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych. Wideo pojawi się również w serwisach VOD, YouTube i Facebook.

Planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii zajmuje się agencja Cut The Mustard.

Dołącz do dyskusji: Klient bez głowy kupuje auto w kampanii serwisu Otomoto

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Reklama
Reklama reklamy.
odpowiedź
User
Nicko
Polska reklama wciąż poszukuje dna. I gdy wydawało się, że dno zostało osiągnięte, pojawia się coś takiego...
odpowiedź
User
znawca
ISIS już się cieszy.... tam też obcinają głowy.
odpowiedź