SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania Starcomu dla Fanty z szansą na nagrodę w Walencji

Kampania reklamowa zatytułowana Fanta Flirt, zaplanowana przez dom mediowy Starcom dla firmy Coca - Cola Poland Services, znalazła się na krótkiej liście Festival of Media Awards. Wśród ponad 100 projektów zakwalifikowanych w różnych kategoriach jest to jedyna kampania nadesłana z Polski.

Kampania Starcomu dla Fanty z szansą na nagrodę w Walencji

Do pierwszej edycji konkursu Festival of Media w Walencji agencje z całego świata nadesłały 650 projektów w dziewiętnastu kategoriach reklamowych. Kampania Fanta Flirt zgłoszona została przez Starcom do kategorii Best Consumer-Driven/Community Camapaign, w której o nagrodę główną walczy pięć projektów zakwalifikowanych na krótką listę.

Projekt Fanta Flirt stworzony przez dom mediowy Starcom we współpracy z agencją interaktywną K2 i portalem społecznościowym Mojageneracja.pl zrealizowany został w wakacje ub.r. Osią akcji był specjalny dział w serwisie Mojageneracja.pl zintegrowany z portalem, oraz funkcjonalność - Fanta Flirt. Ułatwiała ona internautom zawarcie bliższej znajomości z dowolnym użytkownikiem społeczności. Komunikacja marki była mocno zintegrowany z samym serwisem, stanowiąc jego nową, nierozłączną część.

Całość oparta była na prostym i przyjaznym użytkownikom mechanizmie. W celu nawiązania kontaktu wystarczyło kliknąć na specjalny button "Flirtuj", który był zintegrowany z każdym profilem na portalu. Użytkownicy serwisu mogli wysyłać innym kartki, własne zdjęcia w wiadomościach, a także gotowe animacje dostępne w sekcji Fanta. W ciągu dwóch miesięcy trwania projektu 70 000 młodych ludzi rozpoczęło flirt z innymi i wymieniło między sobą ponad 670 000 flirtowych wiadomości.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania Starcomu dla Fanty z szansą na nagrodę w Walencji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl