SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania wizerunkowa Knorr

Nowa kampania wizerunkowa kostek rosołowych Knorr

21 kwietnia w 5 stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV4) rusza nowa kampania reklamowa kostek rosołowych Knorr.

Kampania będzie miała charakter wizerunkowy, a jej celem jest przypomnienie konsumentom całej kategorii kostek rosołowych i bulionowych, które stanowią jeden ze sztandarowych produktów marki Knorr.

Jest to niezwykle dynamicznie rozwijaj±ca się kategoria w ofercie Knorr, oferująca szeroki zestaw różnych wariantów smakowych.

Jako że kostki rosołowe są produktem używanym chętnie zarówno w kuchni tradycyjnej, jak i przez panie domu hołduj±ce kuchni kreatywnej, kampania adresowana jest do kobiet w wieku 20 - 49 lat.

Kreacje stworzyla agencja DDB Warszawa, a za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Initiative Media. Początek kampanii zbiegł się także z wprowadzeniem na rynek opakowań kostek rosołowych Knorr w nowej szacie graficznej.

Kampania potrwa do czerwca br.

Dołącz do dyskusji: Kampania wizerunkowa Knorr

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl