SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampanie Audi i Evian najbardziej kreatywnymi (wideo)

W tegorocznej edycji konkursu Global Effie za najbardziej kreatywne uznano akcje reklamowe marek Audi i Evian.

kadr z reklamy „Baby & Me” wody Eviankadr z reklamy „Baby & Me” wody Evian

Kampanię „The Land of Quattro” samochodów osobowych Audi przygotowała agencja Thjnk.

Kampania „Baby & Me” wody mineralnej Evian została zrealizowana przez agencję Betc. Spot z tej kampanii był w ub.r. najpopularniejszą reklamą na YouTube - od kwietnia do grudnia zanotował 68 mln wyświetleń (zobacz szczegóły).

 

W finale konkursu znalazły się następujące kampanie:

„Harder, Better, Faster, Stronger”, Audi A3
agencja Thjnk oraz MediaCom


„One World. One R 1200 GS”, BMW Motorrad
agencja Serviceplan


„Tomorrow starts here: Giving Cisco purpose again”, Cisco Systems
agencja Goodby Silverstein & Partners


„Help a Child Reach 5”, Unilever - Lifebuoy
agencja Lowe Lintas and Partners


„Inside Films”, Intel and Toshiba
agencje Pereira & O’Dell oraz Tool of North America

W konkursie Global Effie nagradzane są kampanie, które były prowadzone co najmniej w czterech krajach lub na dwóch kontynentach.

Dołącz do dyskusji: Kampanie Audi i Evian najbardziej kreatywnymi (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
asa
to są reklamy. patrzmy, uczmy się i sami wymyślajmy.
odpowiedź
User
maciek
brawo, portal branżowy który nie wie, że effie, to nagrody efektywności kampanii, a nie kreatywności.
odpowiedź