Kanał Sportowy z magazynami „Polacy pod lupą” i „W ringu”

W poniedziałek na youtube’owym Kanale Sportowym zadebiutują nowy magazyn piłkarski „Polacy pod lupą” i program „W ringu” o boksie, dotychczas emitowany na kanale firmy bukmacherskiej eToto.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kanał Sportowy z magazynami „Polacy pod lupą” i „W ringu”
Mateusz Borek, fot. youtube

W magazynie „Polacy pod lupą” omawiane będą występy polskich piłkarzy grających w klubach zagranicznych.

Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany w poniedziałek o godz. 12:00, będą go prowadzili Mateusz Borek i Adam Sławiński.

Z kolei magazyn „W ringu” poprzednio przez 2,5 roku był pokazywany w poniedziałki na kanale youtube’owym firmy bukmacherskiej eToto. Ostatnio prowadził go zazwyczaj komentator Canal+ Sport Edward Durda.

Od poniedziałku „W ringu” będzie można oglądać na Kanale Sportowym. Najbliższy odcinek zostanie wyemitowany o godz. 18:00, jego gospodarzem będzie Mateusz Borek.

Kanał Sportowy działa od wiosny ub.r., jego właścicielami i głównymi twórcami są Krzysztof Stanowski, Tomasz Smokowski, Michał Pol i Mateusz Borek. Obecnie ma 564 tys. subskrybentów, a zamieszczone tam materiały zanotowały łącznie 190 mln odtworzeń (dodatkowo Kanał Sportowy Extra ma 185 tys. subskrybentów i 36 mln wyświetleń treści).

W ub.r. spółka Kanał Sportowy zanotowała 2,53 mln zł przychodów sprzedażowych i 123,9 tys. zł zysku netto. Pod koniec ub.r. Krzysztof Stanowski zapowiedział, że w br. firma ma osiągnąć 7-8 mln zł wpływów, m.in. dzięki dodatkowym umowom związanym z przełożonymi o rok Euro 2020 i letnimi igrzyskami olimpijskimi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"