SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mateusz Kusznierewicz w „Akademii Mistrzów” na Kanale Sportowym

Od najbliższego weekendu Mateusz Kusznierewicz będzie prowadził na youtube’owym Kanale Sportowym program „Akademia Mistrzów”. Pod tą marką Kusznierewicz oferuje internetową platformę edukacyjną dla sportowców.

Mateusz Kusznierewicz, fot. Kanał SportowyArticle

W „Akademii Mistrzów” Mateusz Kusznierewicz będzie rozmawiał z osobami ze świata sportu i biznesu o ich doświadczeniach i konkretnych metodach na życiowy sukces. W pierwszym odcinku gościem będzie były siatkarz Sebastian Świderski (obecnie prezes PZPS), a w kolejnych m.in. Adam Małysz, Marcin Gortat, Joanna Jędrzejczyk, Karol Bielecki, Robert Korzeniowski, Maja Włoszczowska czy Rafał Majka. Pojawią się również specjaliści z psychologii i marketingu sportowego.

Odcinki programu będą publikowane co dwa tygodnie, w soboty o godz. 20. Pierwszy będzie można oglądać od 27 sierpnia.

- W programie Akademia Mistrzów nie będę prowadził klasycznych dziennikarskich wywiadów. Nie jestem przecież dziennikarzem. Jestem sportowcem i wiem o co zapytać moich gości by widzowie mogli skorzystać z ich wiedzy, doświadczeń i sprawdzonych metod. Możemy się przecież tak wiele nauczyć od innych. I wykorzystać to w sporcie, a także życiu prywatnym i zawodowym - mówi Mateusz Kusznierewicz.

- Akademia Mistrzów w Kanale Sportowym pozwoli widzom spojrzeć na sport i sportowców z innej perspektywy. Sportowcy mają tyle przeżyć i cennych doświadczeń, że mogliby obdarować nimi wiele osób. Wiem o tym z autopsji. To właśnie sportowcy wiedzą bardzo dobrze jak przezwyciężać trudności, znaleźć motywację do działania, jakie metody stosować, by budować sięgające po sukces zespoły i osiągać wspólne cele - dodaje.

Pod nazwą „Akademia Mistrzów” działa należąca do Kusznierewicza internetowa platforma, w której uczestnicy mogą korzystać z wiedzy sportowców oraz ekspertów z dziedzin takich jak psychologia, dietetyka, technologia, organizacja pracy zespołowej, media czy sponsoring. Dostęp do platformy jest oferowany w modelu subskrypcyjnym.

Kanał Sportowy z nowym studiem

W ub.r. Kanał Sportowy, którego głównymi twórcami i udziałowcami są Krzysztof Stanowski, Michał Pol, Mateusz Borek i Tomasz Smokowski, zanotował 11,12 mln zł przychodów sprzedażowych i 1,6 mln zł zysku netto.

Na YouTubie kanał działa od wiosny 2020 roku, obecnie ma ponad 880 tys. subskrybentów, a opublikowane na nim 2,4 tys. materiałów (głównie programów o tematyce sportowej) zanotowało łącznie 400 mln odtworzeń. Od maja jego programy są dostępne w formie audio na platformie subskrypcyjnej Empik Go. Od początku sierpnia są realizowane w nowej, większej siedzibie.

W kwietniu br. w sklepach Biedronka pojawiły się szklanki z logo Kanału Sportowego. Na tyle nie spodobały się wielu klientom, że szybko je wycofano, a Krzysztof Stanowski przyznał, że przy ich przygotowywaniu popełniono szereg błędów.

W maju i czerwcu w księgarni internetowej Kanału Sportowego sprzedawano pierwszy numer „Kwartalnika Sportowego” (czytelnicy zamówili 12 tys. egz.) i wznowienia książek z felietonami Pawła Zarzecznego. Jesienią pojawią się dwa kolejne wydania magazynu, kanał chce również wydawać nowe książki o tematyce sportowej.

Dołącz do dyskusji: Mateusz Kusznierewicz w „Akademii Mistrzów” na Kanale Sportowym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl