Z Kanałem Sportowym rozstał się producent Konrad Mazur

Producent i wydawca wideo Konrad Mazur po 9 miesiącach pracy rozstał się z youtube’owym Kanałem Sportowym. - Szukam nowych wyzwań - uzasadnił.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Z Kanałem Sportowym rozstał się producent Konrad Mazur
Konrad Mazur, fot. twitter.com/KonradMazur89

Konrad Mazur pracował w Kanale Sportowym od samego jego początku, wcześniej był wydawcą w Onecie, gdzie przygotowywał „Magazyn Ekstraklasy”. Ten cykl zniknął w czerwcu ub.r., a Mazur rozstał się  z Onetem.

Teraz dziennikarz odchodzi z Kanału Sportowego. - Dziewięć miesięcy super przygody - byłem przy projekcie od samego początku; kilka rzeczy się udało i jestem z nich dumny. Szukam nowych wyzwań, więc z nieopisaną wdzięcznością przyjmę każdy RT – poinformował na Twitterze.

Kanał Sportowy ma obecnie 269 tys. subskrybentów, a zamieszczone na nim materiały zanotowały w sumie niemal 37,5 mln odtworzeń. Właścicielami i głównymi twórcami kanału są Mateusz Borek, Michał Pol, Tomasz Smokowski i Krzysztof Stanowski. W czerwcu br. na kanale pojawiły się kolejne nowości: magazyn o piłkarskiej lidze hiszpańskiej „La Liga Bonita” (prowadzony przez Michała Pola), a także znany z Weszło FM program Wojciecha Pieli „Football, Bloody Hell” o lidze angielskiej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska