Kanały filmowe: AXN na czele, duży wzrost Kino Polska

AXN utrzymał w marcu br. pozycję najpopularniejszego kanału filmowego, największe wzrosty zanotowały stacje Filmbox i Kino Polska, a największy spadek dotyczył kanału AXN Sci-Fi.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średni udział lidera zestawienia kanałów filmowych  - stacji AXN - w zeszłym miesiącu wyniósł 0,84 proc. i był o 33,4 proc. wyższy niż rok wcześniej.

Na drugim miejscu uplasowała się stacja Kino Polska, której udział wzrósł o 129 proc. do 0,66 proc., a trzecie miejsce zajął Comedy Central z udziałem na poziomie 0,45 proc. (wzrost o 59,8 proc.)

Największy wzrost (o 132,8 proc.) odnotował kanał Filmbox, który miał w marcu 0,15 proc. udziału.

Jeszcze większy wzrost o 255,4 proc. odnotowała stacja TCM, której udział wyniósł w zeszłym miesiącu 0,26 proc. Jednak wzrost ten wynikał głównie z faktu, że rok temu monitoring tej stacji obejmował jedynie pasmo 21.00 a 2.00 (wyniki tego bloku przekładały się na całą dobę), a teraz mierzony jest dodatkowo także TCM funkcjonujący jako oddzielny, całodobowy kanał. Wzrost udziału wspomnianego pasma wieczornego był też jednak spory – wyniósł on 37,3 proc. do 0,41 proc.

Największy spadek oglądalności dotyczył kanału AXN Sci-Fi. Jego udział spadł o 48,8 proc. do 0,07 proc. 

W grupie komercyjnej 16-49 liderem także była stacja AXN z 1,2 proc. udziału. Kanał zanotował 19,2-proc wzrost.

Drugie miejsce zajął w tej grupie Comedy Central z udziałem wynoszącym 0,84 proc. (wzrost o 56,3 proc.), a trzecie – kanał Kino Polska z udziałem na poziomie 0,79 proc. Stacja ta zanotowała największy wzrost – o 161,2 proc.

Największy spadek w tej grupie dotyczył kanału Zone Romantica. Jego udział spadł o 71,4 proc. do 0,02 proc. 

Dane AGB Nielsen Media Research dzięki uprzejmości At Media.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska