SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kanały lifestylowe: na czele TVN Style i TVN Turbo

W październiku br. najpopularniejszym kanałem lifestylowym było TVN Style, które jednocześnie zanotowało największy wzrost w zestawieniu. Drugie miejsce zajęła stacja TVN Turbo. Największy spadek odnotował kanał Fashion.

Udział TVN Style w październiku br. wyniósł 0,68 proc. po wzroście względem października ub.r. o 106,1 proc. Tym samym kobieca stacja TVN awansowała z miejsca trzeciego na pozycję lidera i jednocześnie zanotowała najwyższy wzrost w zestawieniu.

Na pozycję drugą z pierwszej w zeszłym miesiącu spadł kanał TVN Turbo, ale jego udział jednak wzrósł o 13,6 proc. i wyniósł 0,51 proc. Na ostatnim miejscu podium - po spadku z pozycji wicelidera - znalazł się kanał TLC, a jego udział wyniósł 0,45 proc. Kanał ten zanotował wzrost względem analogicznego okresu ub.r. o 10,8 proc.

Natomiast największy spadek w rankingu ponownie dotknął zajmującego bez zmian ostatnią lokatę kanału Fashion, którego wynik tym razem zmalał praktycznie do zera, gdyż jego udział nawet nie przekroczył granicy 0,01 proc.

wszyscy 4+
październik20112012
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Style19 8400,3340 4820,68
TVN Turbo27 0030,44930 3810,51
TLC24 4460,40726 8340,451
Polsat Play18 1800,30221 1460,355
Polsat Cafe15 8010,26317 1040,287
kuchnia+5 4310,096 9750,117
Domo+4 6650,0785 4230,091
Club TV3 7880,0632 7760,047
BBC Lifestyle2 2480,0372 7070,045
Viacom Blink001 6170,027
Wedding TV18240,031 4400,024
Fashion4680,008710,001


W grupie widzów między 16. a 49. rokiem życia liderem została także stacja TVN Style, która awansowała z pozycji trzeciej i osiągnęła wynik na poziomie 0,93 proc. Jej udział wzrósł tutaj aż o 114,5 proc. - najbardziej w zestawieniu. Drugie miejsce zajęło TVN Turbo (0,80 proc. udziału, wzrost o 10,1 proc.), a trzecie było TLC (0,65 proc., + 11,5 proc.).

Z kolei także i tutaj najwięcej stracił Fashion (aż 81,8 proc.), którego udział również i w tej grupie wiekowej nie przekroczył już granicy 0,01 proc.

wszyscy 16-49
październik20112012
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Style10 9540,43523 5300,933
TVN Turbo18 1750,72220 0540,795
TLC14 6830,58316 3810,65
Polsat Play9 2130,3669 9090,393
Polsat Cafe8 4340,3359 4470,375
kuchnia+2 9320,1163 6770,146
Domo+2 3030,0912 3420,093
Club TV1 9260,0761 3690,054
BBC Lifestyle1 1570,0461 3660,054
Viacom Blink007160,028
Wedding TV11870,0475840,023
Fashion2680,011540,002


Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych w październiku br. było reality-show „Sekrety chirurgii”, które do TVN Style przyciągnęło aż 252 tys. widzów. Do rankingu top 10. stacja ta wprowadziła aż siedem pozycji. Po jednym miejscu zajęły programy nadane przez TVN Turbo, Polsat Play oraz TLC.

Raport TOP programówWszyscy 4+
ProgramStacjaAMRSHR %
SEKRETY CHIRURGII /REALITY SHOW POL./TVN Style252 0912,562
WIEM CO JEM WIEM CO KUPUJE /PROG.PORAD.POL./TVN Style231 1032,682
MAGIEL TOWARZYSKI /MAG.KULT./TVN Style220 4061,471
PARSZYWA DWUDZIESTKA /SER.DOK.USA/TVN Turbo218 7211,789
SMIERC NA 1000 SPOSOBOW /SER.DOK.USA/Polsat Play205 8622,02
SMAKUJ SWIAT Z PASCALEM /SER.KULIN.POL./TVN Style204 5902,107
OBLICZA PROSTYTUCJI - KLUBY NOCNE /FILM DOK.FRA./TVN Style202 7541,375
POLSKI TURNIEJ WYPIEKOW /REALITY SHOW POL./TLC201 8881,606
44 NIEZAPOMNIANE OBCIACHY /PROG.ROZR.POL./TVN Style198 2692,441
NAJSZTUB SLUCHA /TALK SHOW POL./TVN Style193 7451,765


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: Kanały lifestylowe: na czele TVN Style i TVN Turbo

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
PAn
Dominik to pupa:)
odpowiedź
User
Dominik
Nie pisz tak o mnie.
odpowiedź