SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kancelaria Premiera szuka dostawcy nośników outdoorowych, budżet to 2 mln zł

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów rozpoczęła przetarg na usługę zakupu powierzchni reklamowych na zewnętrznych nośnikach typu outdoor na potrzeby kampanii społecznych i informacyjnych przez nią realizowanych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet wynosi 2 mln zł.

Mateusz Morawiecki, fot. Adam Guc /KPRMArticle

Przetarg, który trwa do 27 września br. dotyczy usługi zakupu powierzchni reklamowych na zewnętrznych nośnikach typu outdoor na potrzeby kampanii społecznych i informacyjnych realizowanych przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów.

Każda kampania będzie mogła obejmować zakup powierzchni reklamowych na takich nośnikach jak: billboardy, citylighty, murale, siatki wielkoformatowe i digital outdoor.

Wybrana firma będzie pracować dla Kancelarii Premiera do końca br. Budżet wynosi 2 mln zł.

Firmy zainteresowane udziałem w tym postępowaniu muszą zapłacić 20 tys. zł wadium.

KPRM prowadzi równolegle przetarg na wybór agencji, która zajmie się kampanią promującą Polski Ład.

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kancelaria Premiera szuka dostawcy nośników outdoorowych, budżet to 2 mln zł

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mordo Siuris
Łukasz już wie? Pewnie ma kogoś chętnego w zanadrzu.
odpowiedź
User
Strirpers
Ciekawe kto się zeszmaci.
odpowiedź