Kancelaria premiera wybiera agencję reklamową do rocznej współpracy

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów rozpoczęła przetarg na przeprowadzenie w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych, kampanii społecznych i informacyjnych przez nią realizowanych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną firmą będzie pracować rok.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przedmiotem przetargu jest przeprowadzenie w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych, kampanii społecznych i informacyjnych realizowanych przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów.

Celem każdej z zaplanowanych przez KPRM kampanii będzie informowanie o programach rządowych oraz innych inicjatywach rządu i Kancelarii.

Kampanie te będą obejmować Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn i Google. 

Wybrana w przetargu agencja będzie odpowiadać za wprowadzanie i testowanie ustawień kampanii, zarządzanie budżetami, w tym implementację strategii stawek w licytacji. Będzie podejmować działania poprawiające wskaźniki CTR oraz kryteria targetowania każdej kampanii, umożliwiające precyzyjniejsze docieranie do grupy docelowej.

Budżet na te działania ustalono na kwotę 1,2 mln zł netto. Z wybraną agencją KPRM będzie pracować przez rok. Przetarg trwa do 25 listopada br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry