SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kancelaria premiera wybiera agencję reklamową do rocznej współpracy

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów rozpoczęła przetarg na przeprowadzenie w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych, kampanii społecznych i informacyjnych przez nią realizowanych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną firmą będzie pracować rok.

Mateusz Morawiecki, fot. materiały prasoweArticle

Przedmiotem przetargu jest przeprowadzenie w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych, kampanii społecznych i informacyjnych realizowanych przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów.

Celem każdej z zaplanowanych przez KPRM kampanii będzie informowanie o programach rządowych oraz innych inicjatywach rządu i Kancelarii.

Kampanie te będą obejmować Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn i Google. 

Wybrana w przetargu agencja będzie odpowiadać za wprowadzanie i testowanie ustawień kampanii, zarządzanie budżetami, w tym implementację strategii stawek w licytacji. Będzie podejmować działania poprawiające wskaźniki CTR oraz kryteria targetowania każdej kampanii, umożliwiające precyzyjniejsze docieranie do grupy docelowej.

Budżet na te działania ustalono na kwotę 1,2 mln zł netto. Z wybraną agencją KPRM będzie pracować przez rok. Przetarg trwa do 25 listopada br.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kancelaria premiera wybiera agencję reklamową do rocznej współpracy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Whiteman
*** *****
odpowiedź