SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Karnawał z Party'

Hortex Holding S.A. rozpoczął karnawałową promocję produktów linii Hortex Party - oferty sześciu napojów o oryginalnych i fantazyjnych smakach.

Linię Party zapoczątkowały cztery smaki Elektryczna Pomarańcza – z nutą smakową Exotic, Zakazane Jabłko – z nutą smakową Tatanka, Kusząca Wiśnia – z nutą smakowa Amaretto oraz Rajski Kokos – z nutą smakową Pinacolada. Obecnie linia Party liczy już sześć smaków, gdyż dołączyły do niej dwa nowe: Dzika Limetka – z nutą smakową Gin Fizz oraz Słodkie Winogrona – z nutą smakową Grape Daiquiri.

Na okres karnawału Hortex przygotował specjalne przepisy na drinki z wykorzystaniem napojów Party, tak by każdy mógł znaleźć przepis na oryginalnego drinka ze swoim ulubionym smakiem, jednym z sześciu smaków Party. Przepisy, sposoby przygotowania drinków oraz ich sugestywne zdjęcia zamieszczono w kolorowej książeczce, którą można otrzymać przy zakupie produktów Party w wybranych punktach sprzedaży.

„Karnawał to okres sprzyjający dobrej zabawie w gronie znajomych i przyjaciół, do czego świetnie nadaje się Hortex Party” – powiedziała Katarzyna Woźniak, kierownik produktu w Hortex Holding S.A. 

W okresie karnawału linia Party jest wspierana intensywną kampanią reklamową, która rozpoczęła się w końcu stycznia w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych: TVP 1 i TVP 2, TVN, Polsat, TVN 24, TVN 7, Viva, MTV, For fun TV; Discovery i Animal Planet oraz National Geographic, Hallmark, Club, Canal+Sport, Planete, Fashion TV, VH1.

„Celem kampanii jest dalsze budowanie świadomości marki, zachęcenie do spróbowania nowych smaków oraz wyjaśnienie istoty intrygujących smaków Party. Mamy nadzieję, że kampania ugruntuje postrzeganie Party jako linii napojów o oryginalnych smakach i fantazyjnych nazwach, kojarzącej się z dobrą zabawą” – stwierdziła Katarzyna Woźniak.

Hasło kampanii wykorzystującej dynamiczne spoty i gorące muzyczne rytmy brzmi: „Party – owocowy rytm”. Kampania potrwa do końca karnawału.

Film reklamowy przygotowała agencja Mather Communications, a za zakup mediów odpowiada Optimum Media.

Dołącz do dyskusji: 'Karnawał z Party'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl