Karol Okrasa przedstawia Mąkę Polkę

„Uda się” – pod tym hasłem ruszyła kampania launchująca nową markę – mąkę Polkę, za której produkcją stoją Młyny Szczepanki. Ambasadorem reklamowym nowości jest mistrz kuchni Karol Okrasa.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Karol Okrasa przedstawia Mąkę Polkę

Koncept i strategia marki oraz produktów, identyfikacja wizualna, plan działań marketingowych oraz kreacja i realizacja kampanii launchującej, to efekt wielu miesięcy współpracy Młynów Szczepanki z agencją Advalue. Właśnie ruszyła emisja spotu w telewizji, z Karolem Okrasą w roli głównej. Działania komunikacyjne obejmują również digital, social media i prasę handlową.

- Karol jest świetnym fachowcem, doceniającym polską kuchnię i odkrywającym jej nieco zapomniane smaki. Wie o czym mówi i wie z czego gotować. Od początku to właśnie z Nim chcieliśmy współpracować - powiedziała Małgorzata Malinowska, wiceprezeska Młynów Szczepanki.  

To właśnie historię Karola Okrasy poznajemy w 30-sekundowym spocie. Hasło kampanii „Uda się” podkreśla pozytywny, nowoczesny, nakierowany na przyszłość charakter marki, z którą „uda się wszystko, na co masz w życiu apetyt”.

- Okazuje się, że odbiorcy są ciekawi nowej mąki, ale ze sprawdzonego źródła, cały czas obserwujemy wzrost zainteresowania naszą Mąką Polką – powiedziała Małgorzata Malinowska, wiceprezeska Młynów Szczepanki.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?