Karol Strasburger rzuca technologiczne suchary w kampanii x-komu na Black Month

Twarzą akcji sklepu internetowego x-kom jest Karol Strasburger. Oferty x-komu i humor aktora łączą się pod hasłem przewodnim kampanii „Promocje nie na żarty”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Karol Strasburger rzuca technologiczne suchary w kampanii x-komu na Black Month

Po raz pierwszy w historii, x-kom zaplanował cały miesiąc promocji Black Month, których kulminacja nastąpi w Black Friday.

Co tydzień, w każdy poniedziałek x-kom opublikuje wideo z Karolem Strasburgerem w roli głównej. W filmach występują również pracownicy x-komu oraz produkty w promocyjnych cenach.

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Karolem Strasburgerem, bo znają go zarówno młodzi, jak i starsi. Niektórzy kojarzą go z „Familiady”, a inni z internetowych memów i śmieszkowych publikacji. Humor i duży dystans to coś, co niepodważalnie łączy x-kom ze Strasburgerem. Przy okazji Czarnego Piątku dostajemy wiele komentarzy od klientów. Postanowiliśmy je wykorzystać w scenariuszach filmów i w ten sposób podkreślić nasz dystans. W kolejnych odcinkach serii będziemy nadal serwować zarówno komentarze, jak i technologiczne suchary - mówi Kacper Kapsa, new media manager w x-komie. 

Materiały publikowane są w takich kanałach, jak YouTube, Instagram, TikTok i X.

 

Za kampanię odpowiada wewnętrzny zespół kreacji x-kom, na czele którego stoi Kacper Kapsa, new media manager. Produkcją spotu zajęło się Reszty Nie Trzeba Studio.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta