Karolina Skutnik i Magdalena Jastrzębska w altavia.kamikaze

Do warszawskiego biura agencji altavia.kamikaze dołączyły dwie nowe osoby, wzmacniając jej zespół obsługi klienta. Magdalena Jastrzębska objęła stanowisko account manager, a Karolina Skutnik - account executive.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Karolina Skutnik i Magdalena Jastrzębska w altavia.kamikaze
od lewej: Karolina Skutnik, Magdalena Jastrzębska

Magdalena Jastrzębska jako account manager będzie pracować m.in. dla marki Rafaello. Ma wieloletnie doświadczenie w produkcji reklamowej i w działaniach z klientami.

Karierę zawodową rozpoczynała w 2008 r. Bezpośrednio przed przejściem do agencji altavia.kamikaze pracowała przez 3 lata w Adtoox (Peach), globalnej platformie do zarządzania reklamami wideo/TV, na stanowisku client relations executive (klientami platformy były agencje, domy produkcyjne i postprodukcyjne). Wcześniej była m.in.business managerką w domu produkcyjnym High Noon, czy sales representative w agencji Marcus Evans.

Karolina Skutnik jako account executive prowadzić będzie projekty digitalowe dla wybranych klientów agencji (m.in. Coty, Danone, Hasbro).

Karierę w branży rozpoczynała w 2015 roku. Bezpośrednio przed przejściem do altavia.kamikaze pracowała przez 3 lata w agencji Umbrella Marketing Group, jako project manager (obsługiwała w tym czasie klientów takich jak: ICB Pharma, NORGIPS, Piątnica, Makarony Polskie, Robert Thomas, Hilding Anders).

Wcześniej pracowała m.in. w DJP Sp z o.o. (Inspiracje Kawowe) jako specjalista ds. marketingu oraz InfoMarket Sp. z o.o., gdzie jako redaktorka pracowała dla marek takich jak: Philips, Robet Thomas, Babyliss, Remington, Jura, Amica, Bosch, Nivona, Miele, Zelmer.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu