Karolina Tyniec-Margańska odpowiada za komunikację Ringier Axel Springer Media AG w Europie Środkowo-Wschodniej

Karolina Tyniec-Margańska objęła stanowisko group director communication & public affairs w Ringier Axel Springer Media AG. Zastąpiła Alexandrę Delvenakiotis, która w kwietniu 2018 r. odeszła z firmy. Funkcję będzie łączyć z obowiązkami dyrektor komunikacji korporacyjnej w Polsce.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Karolina Tyniec-Margańska odpowiada za komunikację Ringier Axel Springer Media AG w Europie Środkowo-Wschodniej
Karolina Tyniec-Margańska

Karolina Tyniec-Margańska będzie zarządzała komunikacją korporacyjną, media relations i komunikacją z pracownikami oraz działaniami public relations Ringier Axel Springer Media AG w Europie Środkowo-Wschodniej. Będzie współpracowała z zespołami ds. komunikacji ze Słowacji, Węgier, Serbii oraz w krajów bałtyckich. Z kolei, jako dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej w Grupie Onet-RAS Polska będzie odpowiedzialna także za komunikację korporacyjną w Polsce. Obie funkcje będzie łączyła.

Tyniec-Margańska raportuje do Marka Dekana, CEO Ringier Axel Springer Media AG oraz CEO Grupy Onet RAS-Polska.

- Karolina Tyniec-Margańska dołącza do Grupy Onet-RAS Polska w ważnym momencie łączenia w jeden podmiot spółek wchodzących obecnie w skład Grupy w Polsce - od września Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o. - mówi Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Media AG oraz CEO Grupy Onet-RAS Polska.

Tyniec-Margańska pracowała poprzednio w innogy Polska, gdzie odpowiadała za komunikację korporacyjną i public affairs spółki. Tam była również odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek Polski marki innogy oraz reprezentację całego sektora w Brukseli. W przeszłości, pracowała również w Polskiej Grupy Energetycznej (GK PGE SA) czy RWE Polska.

Karolina Tyniec-Margańska jest politologiem, medioznawcą i coachem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu