Kasztelan ze zmienionym wizerunkiem

Piwo Kasztelan zyskało zmienioną identyfikację wizualną. Przygotowało ją Studio DN Design Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Odświeżona identyfikacja wizualna piwa Kasztelan ma podnieść jego wartość w oczach konsumentów za pomocą gry kolorów. Celem niewielkiego liftingu wizerunku marki jest z jednej strony podkreślenie jej tradycji, polskości i naturalnych składników, a z drugiej – osadzenie we współczesnej, atrakcyjnej formie.

grafika

W nowych opakowaniach są dostępne Kasztelan Jasne Pełne, Kasztelan Mocne i Kasztelan Niepasteryzowane. Modernizację wizerunku wszystkich subbrandów przygotowało Studio DN Design Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje