SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Katarzyna Beberok-Sitko dyrektorem marketingu Fabryki Porcelany

Katarzyna Beberok-Sitko objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. marketingu Fabryki Porcelany.

Katarzyna Beberok-SitkoArticle

Beberok-Sitko odpowiada za długookresową strategię marki, komunikację marketingową i PR, oraz tworzenie synergii pomiędzy efektywnymi działaniami marketingowymi, a współpracą z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi.

Katarzyna Beberok-Sitko od 20 lat związana była z Polska Press Śląsk, wydawcą m.in. serwisów internetowych naszemiasto.pl, dziennikzachodni.pl, gratka.pl oraz „Dziennika Zachodniego” i magazynu „Strefa Biznesu”, gdzie była zastępcą dyrektora ds. marketingu.

Fabryka Porcelany to zespół budynków stworzony w Katowicach pod koniec XIX wieku przez koncern Giesche, gdzie do końca XX wieku produkowano porcelanę, a obecnie ją zdobi się i wypala. Od 2012 r. kompleks podlega rewitalizacji i zmienia funkcje z przemysłowej na biurowe, handlowe i rozrywkowe. W 2017 r. Fabryka Porcelany została wpisana na Szlak Zabytków Techniki. Zarządcą Fabryki Porcelany jest Fundacja Giesche.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Beberok-Sitko dyrektorem marketingu Fabryki Porcelany

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Miki
Nowak zaczyna rządzić
odpowiedź
User
Ola
Szkoda, ze Kasia Beberok odeszła z Dziennika Zachodniego. Teraz marketing padnie całkiem, bo nie będzie z kim gadać. No bo przecież dyr. K. Gronowicz tego nie uciągnie. Zresztą co on tam jeszcze robi?!
odpowiedź
User
redaktor
Kasia poszła za Zenonem do Fabryki Porcelany. Po odejściu prezesa Zenona to nie jest juz ten sam Dziennik Zachodni. Nie ma kto tego ciagnąć. O nowym prezesie i jego wątpliwej kulturze osobistej i sposobie traktowania ludzi lepiej nie wspominać. Odchodzą kolejne fajne osoby z reklamy, kontrolingu itp. Szkoda firmy i tych co zostali. Do tego jeszcze to widmo sprzedaży polska press. Skończyły nie chyba dobre lata. Szkoda.
odpowiedź