SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Katarzyna Fabjaniak jurorką New York Festivals Advertising Awards

Katarzyna Fabjaniak, managing director Hill+Knowlton Strategies, zasiądzie w jury konkursu reklamowego New York Festivals Advertising Awards.

Katarzyna Fabjaniak Article

Katarzyna Fabjaniak jako członkini Grand Jury nowojorskiego festiwalu będzie oceniała kampanie w kategorii public relations. Jest jedyną przedstawicielką Polski wśród jurorów z 75 krajów.

New York Festivals Advertising Awards jest międzynarodowym konkursem branży reklamowej. Nagrody przyznawane są w kilkunastu kategoriach m.in. takich jak: design, branded content, digital, positive world impact, public relations czy social media & influencer.

Laureatów nagród poznamy w maju tego roku podczas uroczystej gali w Jazz at Lincoln Center w Nowym Yorku.

Katarzyna Fabjaniak z agencją Hill+Knowlton Strategies związana jest od trzech lat, od września ubiegłego roku pełni w niej funkcję dyrektor zarządzającej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Fabjaniak jurorką New York Festivals Advertising Awards

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl