SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Katarzyna Malczewska-Błaszczuk dyrektor marketingu Grupy Żywiec

Katarzyna Malczewska-Błaszczuk objęła stanowisko dyrektor marketingu Grupy Żywiec. Zastąpiła Małgorzatę Lubelską, która awansowała w Grupie Heineken.

Katarzyna Malczewska-BłaszczukArticle

Katarzyna Malczewska-Błaszczuk pracowała już w Grupie Żywiec jako group managerka marek regionalnych i marki Tatra. Była także managerką ds. trade marketingu firmy. W ostatnich latach związana z serbskim oddziałem Grupy Heineken oraz Commonwealth Brewery Limited, gdzie była odpowiedzialna za segmenty piwa, wina i alkoholi mocnych.

Wcześniej przez niemal dekadę pracowała w Coca-Cola Poland Services,  gdzie jako marketing manager odpowiadała za marki Kropla Beskidu, Burn, Powerade oraz Nestea.

Malczewska-Błaszczuk zastąpiła na stanowisku szefowej marketingu Grupy Żywiec Małgorzatę Lubelską, która objęła stanowisko senior director global international brands w Grupie Heineken. Lubelska zasiadała także w zarządzie firmy.

Katarzyna Malczewska-Błaszczuk jest absolwentką Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego.

Do Grupy Żywiec należą takie marki piw jak Żywiec, Desperados, Heineken, Warka, EB, Tatra, Królewskie, Leżajsk, Brackie, Dziki Sad, Zlatý Bažant.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Malczewska-Błaszczuk dyrektor marketingu Grupy Żywiec

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
cyna
"group managerka" LOL
odpowiedź
User
Her
Mam radę dla Pani chcecie sprzedawać róbcie dobre piwo
odpowiedź