SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Katarzyna Ostrowska dyrektorem marketingu i PR w firmie Uniqa

Katarzyna Ostrowska objęła stanowisko dyrektora marketingu i PR w firmie Uniqa.

Katarzyna Ostrowska

Katarzyna Ostrowska

Zajmie się komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną oraz przygotowaniem i wdrożeniem strategii marketingowej grupy.

Katarzyna Ostrowska przez ostatnie 10 lat pracowała w redakcji dziennika „Rzeczpospolita”, wcześniej przez prawie 6 lat w „Pulsie Biznesu”. Jako dziennikarz specjalizowała się w tematach finansowych i ubezpieczeniowych. Była redaktor prowadzącą portal "MojaEmerytura.rp.pl", przygotowywała dodatki o tematyce finansowej, organizowała i prowadziła debaty redakcyjne.'

Ukończyła Dziennikarstwo na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz psychologię w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Jest także absolwentką podyplomowego studium negocjacji i mediacji w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Ostrowska dyrektorem marketingu i PR w firmie Uniqa

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zaszkowany
Dyrektorem marketingu w poważnej firmie ubezpieczeniowej zostaje pani, o której można napisać tylko tyle, że "wcześniej ... pracowała m.in. w “Rzeczpospolitej” i “Pulsie Biznesu”"? Albo dziennikarz się nie wysilił albo ta pani została dyrektorem "przez pomyłkę".
27 11
odpowiedź
User
Ziuta
Rekrutacja była przed wakacjami, a nawet jeszcze wcześniej.

Oryginalne wymagania:
Wykształcenie wyższe
Doświadczenie na stanowisku menedżerskim
Udokumentowane sukcesy w przygotowywaniu i realizacji projektów marketingowych
Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodne komunikowanie się
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
Umiejętność budowania współpracy
Wysokie zaangażowanie w wykonywane zadania
Komunikatywność.

Gdzie tu napisano, że musi być ekspertem od rynku ubezpieczeniowego? Każdy mógł aplikować :-)
23 9
odpowiedź
User
pippo
Katarzyna Ostrowska od 2003 roku pracowała w Rzepie jako dziennikarka pisząca o emeryturach przede wszystkim, była prowadzącą dział w necie Moja Emerytura. Ale czy to dość, żeby dziennikarz został dyrektorem marketingu i PR?
19 10
odpowiedź
User
xxx
zadzwia mnie to, jak wielu dziennikarzy zostaje szefami działu marketingu albo komunikacji. Rozumiem, że mogą zostać RZECZNIKAMI w korpo, ale żeby odpowiadać za marketing i komunikację, trzeba mieć jednak inne doświadczenie niż kilka lat w gazecie. Cóż, życzę wszystkim byłym dziennikarzom powodzenia w"przygotowaniu i wdrożeniu strategii marketingowej/strategii komunikacji. Ciekawe od czego zaczniecie nie mając żadnych podstaw. Pewnie od nauki power pointa.
16 9
odpowiedź
User
niki
Jeśli pani dyrektor poszuka dobrych ludzi, niezmanierowanych i broń boże "starych wyjadaczy", co panią dyrektor łykną na śniadanie. to będzie ok. Ale faktycznie przy takim cv, najpierw jakieś szkolenie/szybka podyplomówka z podstaw zarządzania marką by się przydały.
12 9
odpowiedź