Katarzyna Pachelska żegna się z „Dziennikiem Zachodnim” po 18 latach pracy, impulsem kupno Polska Press przez Orlen

W poniedziałek z „Dziennikiem Zachodnim” (Polska Press Grupa) po 18 latach pracy rozstała się wiceszefowa newsroomu Katarzyna Pachelska. Na razie nie wiadomo, kto ją zastąpi.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Katarzyna Pachelska żegna się z „Dziennikiem Zachodnim” po 18 latach pracy, impulsem kupno Polska Press przez Orlen
Katarzyna Pachelska pracowała w "Dzienniku Zachodnim" przez 18 lat Fot. Archiwum

Katarzyna Pachelska przepracowała w „Dzienniku Zachodnim” 18 lat. Początkowo była w dziale dodatków specjalnych (print), zaś w ostatnich latach zaangażowana była w wydania cyfrowe, serwisy, a także w social media dziennika. Była też wiceszefową newsroomu, zarządzała obiegiem treści na Dziennikzachodni.pl i w mediach społecznościowych.

Impulsem zmiana właścicielska w Polska Press Grupa

Jak ustaliliśmy, impulsem do odejścia Pachelskiej była niedawna zmiana właścicielska w Polska Press Grupa (firma została kupiona od niemieckiej Verlagsgruppe Passau przez PKN Orlen) i związana z tym niepewność co do zawodowej przyszłości. - Trzymała w kupie cały ten skomplikowany mechanizm redakcyjny, tak samo profesjonalna w onlajnie, jak i w papierze, tak samo dobra w pochwały dla autorów, jak i opieprze, które serwowała spóźnialskim. Uznaliśmy, że żegnamy się tylko na chwilę - tak nam łatwiej to znieść (i może to prawda) - napisał na Facebooku Marek Twaróg, redaktor naczelny „Dziennika Zachodniego”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały