SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Katarzyna Sochacka jako head of creative w Opcomie

Katarzyna Sochacka zawansowała w agencji reklamowej Opcom na nowo utworzone stanowisko head of creative. W firmie pracuje od trzech lat.

Katarzyna SochackaArticle

Jako head of creative Katarzyna Sochacka będzie zarządzać działem kreacji agencji Opcom, koordynować pracę teamów kreatywnych oraz odpowiadać za współpracę z działem strategii, obsługę kluczowych klientów oraz pozyskiwanie nowych.

Sochacka pracuje w Opcomie prawie od trzech lat. Poprzednio pełniła funkcję senior copywritera, odpowiadając za tworzenie kampanii reklamowych oraz platform kreatywnych dla kluczowych klientów.

Wcześniej była związana z agencjami Eskadra Advertising, Schulz Brand Friendly i Insignia. Realizowała projekty dla takich firm i marek jak Grupa Maspex, Kompania Piwowarska, Grupa Danone: Medical Nutrition, Škoda, EDF Polska, Nivea, Lorenz Snack-World, Onet, Grupa Allegro: otoDom, Currency Onel, Bosch, Hasco-Lek i Bahlsen Polska.

Ponadto prowadzi warsztaty kreatywne z zakresu strategicznej komunikacji marki na studiach podyplomowych na Wydziale Humanistycznym AGH.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Sochacka jako head of creative w Opcomie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl