SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Katarzyna Strachota customer experience strategy lead w Isobar Polska

Do działu strategii agencji Isobar Polska (dentsu Polska) dołączyła Katarzyna Strachota obejmując stanowisko customer experience strategy lead. Wraca do agencji po kilkuletniej przerwie.

Article

Strachota na nowym stanowisku w Isobar Polska zajmie się rozwojem strategii doświadczeń i komunikacji digitalowej w oparciu o zintegrowane ekosystemy komunikacyjne przy ścisłej współpracy z agencjami performance dentsu Polska, technologią, social customer care i ecommerce. Dodatkowo będzie odpowiedzialna za usprawnienie procesów wewnątrz agencji na styku ww. obszarów.

Powrót do Isobar

Katarzyna Strachota do Isobar wraca po kilkuletniej przerwie. W styczniu 2016 roku przeszła z Isobar do PwC, gdzie pełniła rolę senior consultant w działach Data Analytics i Doradztwie Strategicznym. Następnie pracowała w Saatchi & Saatchi, gdzie odpowiadała za strategię w obszarze digital m.in. dla takich marek jak IKEA i Carrefour.

Realizowane przez nią kampanie zdobyły liczne nagrody, m.in. Effie, Golden Drums, Mixx Awards, Golden Arrow, CLIO i 2 shortlisty Cannes Lions.

Jest absolwentką Uniwersytetu w Heidelbergu i Uniwersytetu Warszawskiego.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Strachota customer experience strategy lead w Isobar Polska

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Yeti
"customer experience strategy lead" - przepiękny łamaniec nomenklaturowy korpobredni
odpowiedź
User
Andrzej
"customer experience strategy lead" - Naprawdę?
odpowiedź
User
Oh God
Współczuję.
"...zajmie się rozwojem strategii doświadczeń i komunikacji digitalowej w oparciu o zintegrowane ekosystemy komunikacyjne przy ścisłej współpracy z agencjami performance dentsu Polska, technologią, social customer care i ecommerce. Dodatkowo będzie odpowiedzialna za usprawnienie procesów wewnątrz agencji na styku ww. obszarów."
Korpomowa na najwyższym poziomie, ale po polsku nie umieją pisać. Kochani, między innymi, odgrywać rolę/pełnić funkcję. Zapamiętajcie.
odpowiedź