SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Katarzyna Szostakowska na czele offline marketingu w Lemon Sky

Katarzyna Szostakowska objęła stanowisko head of offline marketingu w agencji Lemon Sky (Grupa ADV). Dział offline marketingu powstał w firmie w wyniku przekształcenia działu marketingu zintegrowanego.

Katarzyna Szostakowska objęła stanowisko Head of Offline Marketing w Lemon Sky z Grupy ADV. Tym samym agencja umacnia swoje kompetencje w zakresie marketingu zintegrowanego, podkreślając kolejny etap strategicznych zmian w rozwoju agencji.

Dział offline marketingu Lemon Sky oferuje m.in. realizację projektów eventowych i niekonwencjonalnych kampanii outdoorowych, zapewniając ich obsługę w zakresie strategii i kreacji. Katarzyna Szostakowska jako szefowa pionu będzie kierowała jego zespołem oraz odpowiadała za całościową realizację projektów.

Szostakowska poprzednio pracowała w dawnej agencji MAT na stanowisku account supervisora. Zajmowała się organizacją wszelkiego rodzaju eventów, konferencji - zarówno B2B, jak i B2C - oraz projektów ATL i BTL dla klientów takich jak m.in. Microsoft, Orange, Telekomunikacja Polska, HTC czy Compensa.

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Szostakowska na czele offline marketingu w Lemon Sky

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl