SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Katarzyna Trawińska i jej marka Prouvé klientem Ahava PR

Agencja Ahava PR nawiązała współpracę z Katarzyną Trawińską i kierowaną przez nią marką kosmetyczną Prouvé.

Article

W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za zarządzanie marką osobistą i konsulting działań dla Prouvé, stworzenie i wdrożenie strategii PR oraz dobór mediów do komunikacji.

Osobą odpowiedzialną za działania po stronie agencji jest Monika Kern, CEO Ahava PR i Maria Głowacka.

Ahava PR została wybrana na podstawie rekomendacji. Strony nie informują, na jaki okres podpisały umowę.

Prouvé jest polską marką kosmetyczną działającą na wielu rynkach w Europie i Azji. Jest producentem perfum dla kobiet i mężczyzn, a także kosmetyków kolorowych, do pielęgnacji ciała i włosów oraz perfumowanych kosmetyków i środków czystości do wnętrz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Trawińska i jej marka Prouvé klientem Ahava PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl