Katarzyna Walewska-Napiórkowska zarządza Ogilvy PR

Po przeszło 7 latach w Ogilvy i ponad 2 latach pełnienia w Ogilvy PR roli head of brand PR & influence, Katarzyna Walewska-Napiórkowska awansowała na stanowisko dyrektorki zarządzającej tej agencji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Katarzyna Walewska-Napiórkowska zarządza Ogilvy PR
Katarzyna Walewska-Napiórkowska

Katarzyna Walewska-Napiórkowska będzie odpowiedzialna za strategiczny rozwój agencji, utrzymanie i rozwój relacji z kluczowymi klientami oraz za wdrażanie i utrzymywanie wysokich standardów jakości oferowanych usług. Ponadto do jej zadań należeć będzie ścisła współpraca z innymi biurami PR regionu EMEA, jak i ze wszystkimi kompetencjami lokalnego Ogilvy (od strategii, przez kreację po produkcję in house), po to by zapewnić klientom możliwość pełnego wykorzystania potencjału Ogilvy w Polsce.

Katarzyna Walewska-Napiórkowska od 16 lat związana z komunikacją marketingową. Karierę rozwijała w agencjach Ogilvy oraz Partner of Promotion, budując efektywne zespoły i zarządzając złożonymi projektami dla takich klientów jak TK Maxx, Notino, Procter&Gamble, Nestle, LEGO, Amazon.

Na stanowisku dyrektorki zarządzającej Walewska-Napiórkowska będzie raportować do Agnieszki Wasilewskiej, Prezes Ogilvy Polska i Ogilvy PR oraz odpowiadać za całościowy rozwój agencji, oferującej usługi z zakresu PRu brandowego, produktowego, korporacyjnego, influencer marketingu a także kompleksowej obsługi social mediów wraz z produkcją contentu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana