SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Katarzyna Wojda dyrektorem marketingu HBO Polska

Katarzyna Wojda została dyrektorem marketingu w HBO Polska. Będzie odpowiedzialna za marketing kanałów i serwisów pod markami HBO i Cinemax.

Przez ponad rok czasu, po odejściu do polskiego oddziału Sony Marcina Skabary, na stanowisku dyrektora marketingu HBO Polska był wakat.

Katarzyna Wojda poprzednio pracowała na stanowisku head of consumer marketing w polskim biurze Mastercard Europe. Wcześniej była account directorem w agencji McCann Erickson Polska, oraz account supervisorem w Lowe GGK. Karierę zawodową rozpoczęła w Instytucie Badania Opinii i Rynku Pentor jako researcher. Jest absolwentką zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu psychologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz kurs strategic marketing in action w Szkole Biznesu IMD w Lozannie.

Wraz z przyjściem nowej dyrektor marketingu, na stanowisko jej zastępców awansowały Kinga Filarska i Agnieszka Niburska. Filarska dotąd pracowała jako senior marketing manager i będzie nadal odpowiedzialna za marketing. Natomiast Niburska, dotąd PR manager, została wiceszefem marketingu ds. PR.

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Wojda dyrektorem marketingu HBO Polska

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dobro
"rok czasu"?!
odpowiedź
User
hhmm
"nie obsadzone"?!
odpowiedź