SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Katarzyna Żądło odpowiada za komunikację korporacyjną w Banku Pekao

Katarzyna Żądło objęła nowe stanowisko dyrektora biura public relations i nowych mediów w Banku Pekao.

Katarzyna ŻądłoKatarzyna Żądło

Żądło będzie odpowiadała za komunikację zewnętrzną, w tym kontakty z mediami, wewnętrzną oraz działania z zakresu CSR.

- Aktualnie jesteśmy w trakcie poważnych zmian. Realizujemy strategię rozwoju na lata 2018–2020. Weszliśmy w zaawansowany etap cyfrowej transformacji - zmieniamy sposoby pracy i przechodzimy na obsługę klienta z wykorzystaniem technologii cyfrowych. W tak ważnym dla nas momencie kluczowa będzie dobra komunikacja odpowiadająca na potrzeby wszystkich interesariuszy. Myślę zarówno o rzetelnej, systematycznej komunikacji z otoczeniem rynkowym i pracownikami banku, jak i o ciekawych formatach, które będziemy wykorzystywali w myśl zasady medium is a message. Chcemy komunikować się z rynkiem w sposób odpowiedzialny, ale też i atrakcyjny - mówi Katarzyna Żądło.

Ostatnio w DNB Bank Polska

Katarzyna Żądło przez ostatnie dwa lata była rzecznikiem prasowym DNB Bank Polska, kierowała też obszarem PR tej instytucji. Zawodowo związana była m.in. z bankami Citi Handlowy i BNP Paribas. Zajmowała się komunikacją korporacyjną związaną z fuzjami, zmianami strategii i rebrandingiem.

Żądło jest także doktorem nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu (Szkoła Główna Handlow). Specjalizuje się w zarządzaniu wartością rynkową przedsiębiorstw poprzez komunikację i budowę zaufania.

Jest autorką publikacji z tego zakresu, w tym koncepcji Indeksu Zaufania i Ratingu Zaufania do spółek giełdowych.

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Żądło odpowiada za komunikację korporacyjną w Banku Pekao

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl