Katie Riccio Puris awansowała na head of al brand&creative w TikTok

Katie Riccio Puris, dotychczas pełniąca funkcję managing director, global head of business marketing awansowała na stanowisko head of global brand&creative w TikTok.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Na nowym stanowisku Katie Riccio Puris będzie podlegać bezpośrednio globalnemu szefowi marketingu TikTok, Nickowi Tranowi.

Katie Riccio Puris obejmuje nowe stanowisko po tym, jak przez ponad rok pełniła funkcję dyrektora zarządzającego i globalnego szefa marketingu biznesowego TikTok. W tym czasie pomagała m.in. uruchomić kreatywne laboratorium TikTok, TikTok for Business i prowadziła strategię marketingową B2B dla platformy.

W swojej nowej roli Puris będzie kierować marketingiem B2C dla platformy i podlegać Nickowi Tranowi, szefowi marketingu globalnego w TikTok.

W ciągu ostatniego roku TikTok rozrósł się do ponad 689 milionów użytkowników TikTok na całym świecie i jest wyceniany na około 50 miliardów dolarów.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Marketing pod jednym dachem. Dlaczego warto łączyć kreację, produkcję i logistykę?
Materiał reklamowy

Marketing pod jednym dachem. Dlaczego warto łączyć kreację, produkcję i logistykę?

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii