SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Katowicka „Gazeta Wyborcza” z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego rozpoczynają akcję „Śląskie bez smogu!”

„Gazeta Wyborcza Katowice” wspólnie z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego rozpoczynają akcję „Śląskie bez smogu!”. Jej celem jest wypracowanie sposobów na rozpowszechnianie wśród mieszkańców regionu wiedzy o szkodliwości zanieczyszczeń i o uchwale antysmogowej, która obowiązuje od początku września.

Article

W ramach akcji, w czterech subregionach województwa śląskiego zostaną zorganizowane bezpłatne warsztaty z samorządowcami, społecznikami, przedstawicielami organizacji samorządowych oraz mieszkańcami, uświadamiające skalę zagrożenia zanieczyszczeniami oraz sposoby walki z nimi.

Celem spotkań będzie wygenerowanie pomysłów na projekty edukacyjne, informacyjne czy promocyjne, które pomogą mieszkańcom zmierzyć się z tematem smogu.

W warsztatach wezmą udział liderzy opinii, społecznicy, samorządowcy oraz eksperci  zaangażowani w temat ochrony środowiska. Spośród nich zostaną wybrani subregionalni liderzy, którzy przedstawią samorządowcom najciekawsze projekty wypracowane na warsztatach, które mają szanse na realizację.

Na stronie internetowej katowickiej „Gazety Wyborczej” powstał serwis poświęcony akcji, a w druku i internecie ukazują się artykuły dotyczące nowej uchwały antysmogowej i tłumaczące zagrożenia zanieczyszczeniami.

„Śląskie bez smogu!” jest częścią akcji „Gazety Wyborczej” „Oddychać po ludzku”, która ma na celu zwiększenie świadomości Polaków oraz wskazywanie najlepszych sposobów na walkę ze smogiem.

Warsztaty w ramach akcji „Śląskie bez smogu!” odbędą się:

- w poniedziałek, 25 września br. w Katowicach pod hasłem „Szkoda zdrowia. Jak nie dać się smogowi”,

- w środę, 4 października br. w Rybniku pod hasłem „Klimatyczna edukacja. Dlaczego warto uczyć jak dbać o czyste powietrze”,

- we wtorek, 17 października br.  w Częstochowie pod hasłem „Zielona jazda. Dlaczego warto stawiać na ekologiczny transport”,

- w czwartek, 26 października w Żywcu pod hasłem „Kopciuchy na celowniku. Dlaczego warto mądrze palić w piecu”.

W lipcu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wyniosła 107,8 tys. egzemplarzy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Katowicka „Gazeta Wyborcza” z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego rozpoczynają akcję „Śląskie bez smogu!”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sola
Śląskie bez GW!
7 0
odpowiedź
User
mumu
Ciekawe ile za akcje przytuliła GW. Mało pewnie nie
3 0
odpowiedź
User
Maris
Ciekawe jakie sposoby walki ze smogiem zostaną wybrane i wdrożone. Najważniejsze to uświadamiać zagrożenia. Ta walka będzie trwać długie lata bo od pokoleń trwa trucie i brak wiedzy.
Poczytajcie proszę o membranach filtrujących na okna bo to może nam pomóc doraźnie.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing