Kaufland Card ma już ponad milion użytkowników. Jest specjalna promocja

Z nowego programu lojalnościowego Kaufland Card korzysta już ponad milion użytkowników - podała sieć Kaufland w newsletterze dla członków programu. Wystartował on 2 marca i zastępuje w sieci marketów program Payback.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Kaufland Card ma już ponad milion użytkowników. Jest specjalna promocja

Z okazji przekroczenia miliona użytkowników Kaufland Card sieć zaoferowała klientom specjalną promocję - w poniedziałek klienci korzystający z Kaufland Card mogą zrobić zakupy w sklepach Kaufland ze zniżką 10 proc. (objęty jest nią cały asortyment z wyjątkami).

grafika

Program Kaufland Card promowany jest od 26 lutego br. w telewizji, radiu, internecie, z wykorzystaniem reklamy zewnętrznej i w gazetkach sieci. W sklepach specjalni pracownicy pomagają klientom zarejestrować się w programie.

Kaufland Card to program lojalnościowy, który oferuje specjalne oferty zniżkowe (w tym zniżki spersonalizowane). Za każde wydane 1 zł w sklepie Kaufland uczestnik programu otrzymuje 1 punkt. Kaufland Card ma też w przyszłości zaoferować zniżki u partnerów.

Z programu korzystać można za pomocą aplikacji albo plastikowej karty. Polska jest ostatnim rynkiem ze sklepami Kaufland, gdzie wprowadzono Kaufland Card.

Koniec współpracy Kauflandu z programem Payback

Punkty Payback można zbierać i wymieniać w sklepach Kaufland jeszcze do końca kwietnia. Zebrane do tego czasu punkty pozostaną ważne. Właściciel programu Payback rozmawia o współpracy z innymi sieciami handlowymi z ofertą spożywczą.

W Polsce Kaufland ma 240 marketów i zatrudnia ok. 15 tys. pracowników. Firma należy do Grupy Schwarz, która jest też właścicielem Lidla.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu